Ik krijg een foutmelding te zien wanneer ik een volledige aflevering wil bekijken op vtm.be

 

Hieronder geven we je alvast enkele zaken mee die je zelf kan uitproberen als je een foutmelding te zien krijgt bij het bekijken van volledige afleveringen op vtm.be:

  • Is je Adobe Flash Player up-to-date?

Om de volledige afleveringen op vtm.be correct te kunnen afspelen, heb je de laatste versie van Adobe Flash Player nodig. De laatste versie van Adobe Flash Player is beschikbaar via volgende website: get.adobe.com/nl/flashplayer

Daarnaast kijk je per browser ook best even na of de nodige plugins geactiveerd zijn:

- Voor Google Chrome: via deze link
- Voor Firefox: via deze link
- Voor Safari: via deze link
- Voor Microsoft Edge: via deze link

  • Gebruik je de meest recente versie van je favoriete internetbrowser?

  Hoe houd ik mijn favoriete internetbrowser up-to-date? 

  • Ben je geregistreerd en aangemeld?

Kijk even na of je volledig bent aangemeld. Wanneer je op onze website bent aangemeld, krijg je rechts bovenaan een persoonlijke aanspreking te zien:

 

Hoe kan ik registreren op vtm.be?

Is je probleem nog niet opgelost? Neem dan contact met ons op door volgend formulier volledig in te vullen: vtm.be/technisch-formulier.

Vind je het antwoord op je vraag niet op ons helpcenter? Stel ze dan via ons contactformulier

0 Opmerkingen

Artikel is gesloten voor opmerkingen.